خانه » مشاهیر خاندان » نخبگان » مدیران » دکتر سیدمحمود مدرس هاشمی

دکتر سیدمحمود مدرس هاشمی

 کد شجره نامه : ۵۲۲۲۱۲۲ 

دکتر سید محمود مدرس هاشمی 
فرزند سید ابوالحسن مدرس هاشمی 
متولد آذر ماه ۱۳۴۵ 

مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان با رتبه اول و مقطع دکتری خود را در سال ۱۳۷۹ و در رشته مهندسی برق گرایش مخابرات دانشگاه صنعتی شریف و با درجه عالی پشت سر گذارده است.

وی که هم اینک استاد گروه مخابرات دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان است، از سال ۱۳۷۱ عضو هیأت علمی این دانشگاه بوده و طی سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۸ نیز ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان را عهده دار بود.

ریاست دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، حضور در سه دوره معاونت های مختلف دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر، عضویت در کمیته های علمی کنفرانس های ملی و عضویت در هیأت تحریریه دو مجله تخصصی از دیگر سوابق این استاد نمونه دانشگاه صنعتی اصفهان است.

دکتر محمود مدرس هاشمی که ترجمه دو کتاب تخصصی را درکارنامه خود دارد، در سال ۱۳۸۷ عنوان مدرس نمونه دانشگاه را کسب نموده و تاکنون هدایت ده ها پایان نامه و رساله مقاطع تحصیلات تکمیلی را بر عهده داشته است.

بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوی، مراسم رسمی تجلیل از استادان نمونه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۹ پس از عادی شدن شرایط و رفع بیماری کووید ۱۹ برگزار خواهد شد.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *