خانه » مشاهیر خاندان » نخبگان » مدیران » سید مجتبی مدرس مطلق 

سید مجتبی مدرس مطلق 

 کد شجره نامه : ۵۲۳۱۲۱ 

سید مجتبی مدرس مطلق 
فرزند مرحوم سید جمال 
از نوادادگان مرحوم آیت الله میر سید حسن مدرس 
متولد بهمن ماه ۱۳۳۱ 

ایشان پس از طی دوران کودکی و تربیت در دامان مادری پاک و با محبت از خاندان بزرگ رجالی و پدری دلسوز و عطوف، تا مقطع سیکل در مدرسه عدلیه اصفهان مشغول به تحصیل بوده و بعد از سیکل به دبیرستان سعدی، که در زمان خود از برترین مدارس دولتی اصفهان بشمار می آمد؛ در رشته ریاضی موفق به دریافت دیپلم گردید.
وی پس از دیپلم هم تحصیلات خود را ادامه داد و پس از قبولی در کنکور در سال ۱۳۵۰ در دانشکده فنی دانشگاه تهران، تحصیلات خود را پایان داد و از همان ابتدا در یک شرکت خصوصی صنایع نظامی مشغول به فعالیت شد.
بعد از انقلاب در حالی که کشور نیاز مبرمی به برخی صنایع نظامی پیدا کرده بود، فعالیت حرفه ای شان در این زمینه مستقر گردید و در سال ۱۳۶۹ شرکت سپاهان لیفتراک در ایران را تاسیس نموده که در حال حاضر بزرگترین تولید کننده لیفتراک در ایران می باشد.
در ادامه با توجه به تحریم ها و مشکلات کشور در زمینه های مختلف، اقدام به تاسیس شرکت صنایع مس قائم و تهیه و تولید اقلام مورد نیاز صنایع کشور و گسترش کار نمودند.


یک پسر به نام سید جمال و دو دختر که همه دارای تحصیلات عالیه می باشند؛ حاصل زندگی پر برکت ایشان در این سالیان می باشد.
جد پدری آقا سید مجتبی هم، مرحوم حاج سید محمد تقی مدرس از اساتید مرجع عالی قدر آیت الله بروجردی و از بزرگان و علماء اصفهان بوده اند.

نظر خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *